sobota, 4 lipca 2015

Dłuuuuuuuuuuuuga przerwa!!!

Hej!Hej
Bardzo ale to bardzo was przepraszam, że tak mało jest postów na moim blogu .

Ponieważ ostatni wpis był z.......... oj bardzo dawno temu nawet nie pamiętam kiedy to było.

Ale teraz na poważnie (chwila ciszy)

Jadę na wakacje na Mazowsze a mieszkam na Śląsku do mojej babci i tak sobie pomyślałam ,że zrobię mój pierwszy vlog może jakiś challenge .No niestety u mojej babci nie ma internetu ,ale będę się starała dodać od razu jak przyjadę bo chyba będę miała nowego laptopa :) ( Nareszcie )
No to tyle z takiej organizacji ale będę ciężko pracowała na moim blogu np.nowe tło,baner itd..
Chyba poświecę jakiś wpis żebyście mi zrobili jakiś Q&A
A więc piszcie mi w komentarzu czy wam się będzie coś takiego podobało.Jeżeli będzie wam się podobało to piszcie mi w komentarzach od 1 do 5 pytań od osoby  można więcej ale tak bym wolała.
To chyba na tyle bo muszę się jeszcze spakować bo wyjeżdżam w czwartek :) 

A tu takie dwa obrazki:










A przeglądając Google grafika znalazłam takie zarąbiste wąsy Galaktyki :




To już tyle co chciałam wam powiedzcie, pamiętajcie o pisaniu w komentarzach pytań :) I chwalcie się
 gdzie jedziecie na wakacje :) <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz